Skrzynia z kabiną sypialną Twin Cab S na podwoziu Renault Master L4 4332mm
Podwozie: L4 rozstaw osi 4332mm napęd tylny - koła podwójne
Zabudowa
- Wzmocniona rama pośrednia poprzez gęste żebrowanie.
- Zabudowa poszerzana - 2450mm - ładowność do 10 palet
- Burty aluminiowe boczne w dzielone w połowie długości.
- Burta tylna posiada stopień wejściowy.
- Profil obwodowy wykonany z anodowanych profili aluminiowych.
- Podłoga wykonana ze sklejki antypoślizgowej, dwustronnie foliowanej o grubości 15 mm.
- Nadkola osi tylnej wykonane są z tworzywa (kolor czarny)+ fartuchy przeciwbłotne.
- Zewnętrzne światła obrysowe z przodu z i z tyłu pojazdu.
- Pod burtami umieszczono boczne światła pomarańczowe.
- Panel dachowy wykonany z materiału przepuszczającego światło. Gramatura 670 g/m2.
Stelaż
- Wykonany z profili aluminiowych.
- Słupki przednie i tylne montowane na stałe natomiast słupki środkowe są demontowalne (możliwe do zamontowania jeśli zabudowa jest dłuższa 3700mm).
- Dach wykonany z profili aluminiowych łączonych stalowymi narożami.
- Rurki dachowe wykonane są z aluminium, osadzone w gumowych uchwytach.
- Na każdej ścianie zabudowy umieszczono trzy rzędy listew bocznych drewnianych.
Kabina sypialna
- Typ Twin Cab S
- Dwa kufry bagażowe
- Podwójna przestrzeń bagażowa
- Możliwość swobodnego dostępu do górnej części przestrzeni bagażowej
Doposażenie
- Ogrzewanie postojowe Webasto
- Zasłonka w kabinie kierowcy
- Poduszki powietrzne - system poziomujący auto
- Listwy rowerowe
- Zbiornik na wodę
- Skrzynki narzędziowe
- Drzwi aluminiowe
- Rozpórka naburtowa
- Wewnętrzna ściana zabudowy pełna
ID: 1604