Skrzynia z kabiną sypialną Twin Cab S na podwoziu Renault Master L4 4332mm


Podwozie: L4 rozstaw osi 4332mm napęd tylny - koła podwójne

Zabudowa
  • Wzmocniona rama pośrednia poprzez gęste żebrowanie.
  • Zabudowa poszerzana - 2450mm - ładowność do 10 palet
  • Burty aluminiowe boczne w dzielone w połowie długości.
  • Burta tylna posiada stopień wejściowy.
  • Profil obwodowy wykonany z anodowanych profili aluminiowych.
  • Podłoga wykonana ze sklejki antypoślizgowej, dwustronnie foliowanej o grubości 15 mm.
  • Nadkola osi tylnej wykonane są z tworzywa (kolor czarny)+ fartuchy przeciwbłotne.
  • Zewnętrzne światła obrysowe z przodu z i z tyłu pojazdu.
  • Pod burtami umieszczono boczne światła pomarańczowe.
  • Panel dachowy wykonany z materiału przepuszczającego światło. Gramatura 670 g/m2.
 
Stelaż
  • Wykonany z profili aluminiowych.
  • Słupki przednie i tylne montowane na stałe natomiast słupki środkowe są demontowalne (możliwe do zamontowania jeśli zabudowa jest dłuższa 3700mm).
  • Dach wykonany z profili aluminiowych łączonych stalowymi narożami.
  • Rurki dachowe wykonane są z aluminium, osadzone w gumowych uchwytach.
  • Na każdej ścianie zabudowy umieszczono trzy rzędy listew bocznych drewnianych.
Kabina sypialna
  • Typ Twin Cab S
  • Dwa kufry bagażowe
  • Podwójna przestrzeń bagażowa
  • Możliwość swobodnego dostępu do górnej części przestrzeni bagażowej
Doposażenie
  • Ogrzewanie postojowe Webasto
  • Zasłonka w kabinie kierowcy
  • Poduszki powietrzne - system poziomujący auto
  • Listwy rowerowe
  • Zbiornik na wodę
  • Skrzynki narzędziowe
  • Drzwi aluminiowe
  • Rozpórka naburtowa
  • Wewnętrzna ściana zabudowy pełna














ID: 1604