Skrzynia z plandeką w pewnej konkretnej konfiguracji jest nazywana często przez naszych klientów "międzynarodówką".
Cechy typowej międzynarodówki na
podwoziu Renault Master
to między innymi:
- wymiary zabudowy pozwalające przewieźć 8 lub 10 palet
- stelaż aluminiowy z aluminiowymi burtami, podłoga ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej
- jako wyposażenie dodatkowe jednak zamawiane w 99procentach przypadków posiada zbiornik na wodę i skrzynkę narzędziową oraz ogrzewanie postojowe Webasto / Eberspächer
- bardzo często posiada boczną firanę jednostronną, czasami dwustronną (na poniższych zdjeciach nie posiada)
- bardzo często na plandece drukowana jest reklama (druk solwentowy lub druk od szablonu farbą chlorokauczukową)
- często ma regulowaną wysokość stelaża - dźwigniowo bądź penumatycznie, często są też zamawiane poduszki powietrzne czyli pneumatyczny system poziomujący
- rzadziej zamawiane akcesoria to oświetlenie led, winda
Tak wykonana zabudowa ma bardzo dobre opinie, a dzięki zastosowanym rozwiązaniom spalanie tego Renault Master jest stosunkowo niskie. Dzięki zastosowaniu aluminium waga takiej zabudowy jest mała dzięki czemu ładowność jest wyższa.