Zabudowa z plandeką i kabiną sypialną na Renault Master

Skrzynia z plandeką w pewnej konkretnej konfiguracji jest nazywana często przez naszych klientów "międzynarodówką". Cechy typowej międzynarodówki na
podwoziu Renault Master to między innymi:
  • wymiary zabudowy pozwalające przewieźć 8 lub 10 palet
  • stelaż aluminiowy z aluminiowymi burtami, podłoga ze sklejki wodoodpornej antypoślizgowej
  • jako wyposażenie dodatkowe jednak zamawiane w 99procentach przypadków posiada zbiornik na wodę i skrzynkę narzędziową oraz ogrzewanie postojowe Webasto / Eberspächer
  • bardzo często posiada boczną firanę jednostronną, czasami dwustronną (na poniższych zdjeciach nie posiada)
  • bardzo często na plandece drukowana jest reklama (druk solwentowy lub druk od szablonu farbą chlorokauczukową)
  • często ma regulowaną wysokość stelaża - dźwigniowo bądź penumatycznie, często są też zamawiane poduszki powietrzne czyli pneumatyczny system poziomujący
  • rzadziej zamawiane akcesoria to oświetlenie led, winda


Tak wykonana zabudowa ma bardzo dobre opinie, a dzięki zastosowanym rozwiązaniom spalanie tego Renault Master jest stosunkowo niskie. Dzięki zastosowaniu aluminium waga takiej zabudowy jest mała dzięki czemu ładowność jest wyższa.

Tagi:Renault Master Realizacje,


ID: 1321