Skrzynie o zmiennej wysokości na samochodach Renault

SPIS RZECZY

PRODUKTY:

1. Zabudowa skrzyniowa z przesuwaną plandeką i oddzielnie przesuwanym dachem  podnoszona pneumatycznie.

 

2. Skrzynia podnoszona pneumatycznie z przesuwną plandeką

 

3. Burtofirana podnoszona

 

4. Zabudowa skrzyniowa klasyczna podnoszona pneumatycznie lub manualnie

 

5. Zabudowa skrzyniowa podnoszona superlekka - bez burt 

 

GRAFIKI INFORMACYJNE:

7. Porównanie wysokości zabudowy w stanie opuszczonym i podniesionym dla

zabudowy z regulacją jednostopniową (grafika)

8. Porównanie wysokości zabudowy w stanie opuszczonym i podniesionym dla

zabudowy z regulacją dwustopniową (grafika)


 

 

 

 

 

1. Zabudowa skrzyniowa z przesuwaną plandeką i oddzielnie przesuwanym dachem  podnoszona pneumatycznie (poniżej)

 

 

 Podnoszenie pneumatyczne jednostopniowe zabudowy- burtofirana

 

(dach / firany przesuwane niezależnie).

- najbardziej zaawansowana pod względem funkcjonalności dostępna na rynku.

Panorama zawiera zdjęcia rzutów bocznych zabudowy.

Posiada:

- pneumatycznie regulowana wysokość:

        a) regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm

 

        b) regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:

           1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki),

           2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień),

           2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)

 

- przesuwane ściany boczne

- przesuwany dach (niepołączony ze ścianami - możliwość otwarcia z dowolnej strony)

 

 

- Burtofirana z regulowana pneumatycznie z podwójną kabiną sypialną

- Skrzynia z firaną i dachem podnoszonym do załadunku - Renault Midlum

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

2. Skrzynia podnoszona pneumatycznie z przesuwną plandeką (poniżej)

(faza podniesiona z przesuniętym dachem)

(faza opuszczona z zasuniętym dachem)

 

 

(plandeka przesuwana w całości).

Posiada:

- pneumatycznie regulowana wysokość:

        a) regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm

 

        b) regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:

           1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki),

           2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień),

           2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)

 

- przesuwaną plandekę - dach połączony ze ścianami

- posiada burty

 


 

 

3. Burtofirana podnoszona. (poniżej)

 

 

 

 

 

- deskowanie drewniane (faza podniesiona i opuszczona) - deskowanie aluminiowe

 

 - burtofirana podnoszona z systemem PSM

Posiada:

- pneumatycznie regulowana wysokość:

        a) regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm

 

        b) regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:

           1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki),

           2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień),

           2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)

 

- przesuwaną ścianę boczną,

- posiada burty

 


 

4. Zabudowa skrzyniowa klasyczna podnoszona pneumatycznie lub manualnie (poniżej)

 

 

(powyżej faza podniesiona, niezabiglowana)

(faza opuszczona)

 

 

- regulowana wysokość:

        a) regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm

 

        b) regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:

           1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki),

           2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień),

           2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)

 

- posiada burty

panorama zabudowy podnoszonej z mechanizmem manualnym

panorama zabudowy podnoszonej z mechanizmem pneumatycznym

 

 


 

 

 

5. Zabudowa skrzyniowa podnoszona superlekka - bez burt (poniżej)

 

 

(faza podniesiona)

(faza opuszczona)

 

 

 

 

 

 

Posiada:

- pneumatycznie regulowana wysokość:

        a) regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm

 

        b) regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:

           1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki),

           2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień),

           2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)

 

- nie posiada burt (zamiast burt deski przypodłogowe)

- deskowanie aluminiowe

 

 

7. Porównanie wysokości zabudowy w stanie opuszczonym i podniesionym dla

zabudowy z regulacją jednostopniową (poniżej)

 

8. Porównanie wysokości zabudowy w stanie opuszczonym i podniesionym dla

zabudowy z regulacją dwustopniową (poniżej)

(powyżej) Zakresy regulacji dla Renault Master

(powyżej) Zakresy regulacji dla Fiat, Citroen, Peugeot. (Podane wartości mogą ulec zmianie w zależności od zastosowanego podwozia, resorów i długości zabudowy)

 

 

Regulacja pneumatyczna 1 stopniowa

Regulacja pneumatyczna 2 stopniowa

Zdjęcie

po podniesieniu o 1 stopień

po podniesieniu o 2 stopnie

Mechanizm podnoszący sprężyna gazowa sprężyna gazowa
Sterowanie linka zwalniająca, linka opuszczania linka zwalniająca, linka opuszczania
Blokowanie pozycji śruba zatrzaskowa śruba zatrzaskowa
 

Regulacja jednostopiniowa (burtofirana):  


Przeczytaj więcej o zabudowach podnoszonych pneumatycznie

Regulacja dwustopniowa :  


Przeczytaj więcej o zabudowach podnoszonych pneumatycznie

(powyżej) Skrzynia podnoszona pneumatycznie z dwoma stopniami podniesienia (od lewej: faza opuszczona, I faza podniesiona, II faza podniesiona).

 

 

 



Tagi: brak

Prezentowane logotypy należą do ich właścicieli, a ich prezentacja ma charakter informacyjny..
ostatnie realizacje vline
  •  81 Zabudowa "szeroka" 2450mm
  •  80 Międzynarodówka klasyka - skrzynia z plandek
  •  79 Burtofirana klasyczna dwustronna, biała plandeka
  •  78 Kontener dystrybucyjny Moto Wektor 2017
  •  77 Skrzynia z Twin Cab L - Opel Movano