Skrzynie o zmiennej wysokości

 
 

1. Zabudowa skrzyniowa z przesuwaną plandeką i oddzielnie przesuwanym dachem  podnoszona pneumatycznie

Dach / firany przesuwane niezależnie

Najbardziej zaawansowana pod względem funkcjonalności dostępna na rynku.

Posiada:
  1. pneumatycznie regulowana wysokość:
    • regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm
    • regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:
      • 1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki)
      • 2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień)
      • 2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)
  2. przesuwane ściany boczne
  3. przesuwany dach (niepołączony ze ścianami - możliwość otwarcia z dowolnej strony)
 
 

2. Skrzynia podnoszona pneumatycznie z przesuwną plandeką

(faza podniesiona z przesuniętym dachem)
(faza opuszczona z zasuniętym dachem)

Plandeka przesuwana w całości

Posiada:
  1. pneumatycznie regulowana wysokość:
    • regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm
    • regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:
      • 1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki),
      • 2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień),
      • 2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)
  2. przesuwaną plandekę - dach połączony ze ścianami
  3. posiada burty
Cechy:
Linki:
Panorama wirtualna
 
 

3. Burtofirana podnoszona

Posiada:
  1. pneumatycznie regulowana wysokość:
    • regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm
    • regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:
      • 1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki),
      • 2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień),
      • 2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)
  2. przesuwaną ścianę boczną
  3. posiada burty
 
 

4. Zabudowa skrzyniowa klasyczna podnoszona pneumatycznie lub manualnie

    Posiada
  1. regulowana wysokość:
    • regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm
    • regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:
      • 1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki),
      • 2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień),
      • 2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)
  2. posiada burty
     
 
 

5. Zabudowa skrzyniowa podnoszona superlekka - bez burt (poniżej)

faza podniesiona
faza opuszczona
Posiada:
  1. pneumatycznie regulowana wysokość:
    • regulacja jednostopniowa - podnoszenie o wartość 230mm, wysokość wewnętrzna zabudowy po podniesieniu może wynieść maksymalnie 2500mm
    • regulacja dwustopniowa - podnoszenie w zakresach:
      • 1980mm wys. wewn. (zabudowa opuszczona, pozycja bazowa, 1980mm dla Renault Master, podana wartość może ulec zmianie w zależności od rodzaju podwozia i marki),
      • 2210mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 1 stopień),
      • 2500mm wys. wewn. (zabudowa podniesiona o 2 stopnie)
  2. nie posiada burt (zamiast burt deski przypodłogowe)
  3. deskowanie aluminiowe
Cechy:
Zdjęcia:
Linki:
Panorama wirtualna
 
 

7. Porównanie wysokości zabudowy w stanie opuszczonym i podniesionym dla zabudowy z regulacją jednostopniową

 
 

8. Porównanie wysokości zabudowy w stanie opuszczonym i podniesionym dla zabudowy z regulacją dwustopniową


Zakresy regulacji dla Renault Master



Zakresy regulacji dla Fiat, Citroen, Peugeot. (Podane wartości mogą ulec zmianie w zależności od zastosowanego podwozia, resorów i długości zabudowy)
 



Regulacja pneumatyczna 1 stopniowa

Regulacja pneumatyczna 2 stopniowa

Zdjęcie
po podniesieniu o 1 stopień

po podniesieniu o 2 stopnie
Mechanizm podnoszący sprężyna gazowa sprężyna gazowa
Sterowanie linka zwalniająca, linka opuszczania linka zwalniająca, linka opuszczania
Blokowanie pozycji śruba zatrzaskowa śruba zatrzaskowa
Linki Regulacja jednostopiniowa (burtofirana)
Przeczytaj więcej o zabudowach podnoszonych pneumatycznie
Regulacja dwustopniowa  
Przeczytaj więcej o zabudowach podnoszonych pneumatycznie




Skrzynia podnoszona pneumatycznie z dwoma stopniami podniesienia (od lewej: faza opuszczona, I faza podniesiona, II faza podniesiona).  


ID: 1065